onsdag 30 september 2009

Så mycket tid som har gått.

Jo undrar vad tiden har gått åt till.

Kan inte skylla på att jag faktiskt inte haft tid med att blogga, utan för att jag har haft fullt upp med annat. Nästan hela tiden.
Bland annat har jag varit sjuk...legat på sjukhus...blivit uppsprättad...och hopsydd...och sen blev jag bra. Det tog sin lilla tid. och hela tiden var jag sjuk...väldigt sjuk...så sjuk att jag gick ner 10 kg. Det var i och för sig trevligt, speciellt eftersom jag har håålt vikten.

Vi har flyttat och det tog sin lilla tid. Först skulle lägenheten stajlas så att den skulle gå att sälja. Sen skulle allting packas ner förutom det som skulle slängas eller ges till någon välgörenhetsinrättning.

Sen skulle det packas upp. det är vi fortfarande inte klara med. Först skulle det målas lite överallt och sen skall det läggas golv......och sen skall det.....göras en massa annat.

Sen har det flyttat in en taxfröken hem till oss. Det är trevligt. Men hon tar tid. Dessutom tror hon att det är hon som bestämmer- Hmmm

Nä, nu har jag inte tid mer för jag skall på en avtackning...det blir nog tårta.

Lev väl.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar